14 Ocak 2016 Perşembe

İyi günler

Postun başlığı yastıktan geliyor 'HAVE A NICE DAY'' zira başlık ne koysam bilemedim:) Zaten blog yazmak başlı başına bir mesai gerektiriyor, hele bi de biraz gaza gelmek için yazılıyorsa, işte o zaman başlık da, yazılacaklar da zorluyor haliyle.

Ama ben ne yaptım, koydum kahvemi, kurabiyelerimi sehpaya, aldım elime fotoğraf makinasını 1-2 poz çekiverdim. Aktardım bilgisayara, soğumuş kahvemi içerken başladım yazmaya, plansızca:)





Son günlerde bir şeyler yapmak istiyorum, ama ne yapacağıma karar veremeden koca bir gün hoop bitiveriyor. Halbuki eskiden öyle miydi, en kısıtlı zamanlarda bile bir şeyler yapar, fotoğrafını çeker, yazardım hemen iki satır.


Herhalde kışın rehavetinden olsa gerek diye düşünüyorum. Bir halsizlik, bir üşengeçlik, bir sıkkınlık, bir bıkkınlık. Bu durumların faturasını kışa da çıkarmamak gerek aslında, daha derin mevzular var, ama o konulara girmek istemiyorum:( Memleket meseleleri haliyle çok can sıkıyor.



Maksat keyif almak değil mi? küçük şeylerden mutlu olmak değil mi? bu kadar basit olmalı işte hayat. Koyduğun iki yastıktan, bir fincan kahveden, 3-5 kurabiyeden zevk almalı mesela.








Haa bi de şu ışıklı toplardan:))) https://www.instagram.com/funnylights/





Evet öyle, böyle derken bir postunda sonuna gelmiş bulunuyoruz:) Giriş-gelişme-sonuç olmadan yazılmış bir post oldu yine. 

Hadi o zaman 'İYİ GÜNLER' hepimize :)))



5 yorum:

  1. fotoğraflar çok güzel. herşeye rağmen mutlu olabilmek ve arada ses vermek lazım bence de. aynı duyguları yaşayıp, burada sesler azaldıkça daha da mutsuz olan dostlar olabilir etrafta ;D

    YanıtlaSil
  2. ya öyle oluyor , ben de fotoğraf çekicem diye soğuk çay, soğuk kahve içmeye alıştım :) afiyetle..

    YanıtlaSil
  3. Ah, o hal hepimizde var..Günler kısa ondandır belki, belki de domuz gribinden, bak petrol fiyatları düşüyor dünyada, ondan bile olabilir :))...Başka şeyleri kafaya çok takmamaya çalışıyoruz ama, galiba giderek moralimizi yüksek tutmak, yaşama sevinci ile dolup taşmak eskisi kadar kolay gelmemeye başlıyor..

    YanıtlaSil
  4. Herkeste bir mutsuzluk; hava diyen var, genel diyen var. Umarım en kısa zamanda düzeliriz. Bir kahve bir battaniye her şeyi düzeltmeye yeterdi eskiden. Noldu bize bilmiyorum? Çok mu tükkettik acaba? Her şeye rağmen keyifli ve huzurlu bir haftasonu geçirelim diyorum :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. İyi günler. :))

    Uzun zamandır bende ihmal etmiştim çalışmalarımı paylaşmayı. Tembellik zaman zaman geliyor, baş köşeye kuruluyor. Blog dünyasını ziyaret etmeyi ne çok severdim, bunlardan biriside senin bloğundu. :))

    Ne diyebilirim, yeniden güzel günlere merhaba :)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails