8 Temmuz 2015 Çarşamba

Pink&More

Tatile sayılı günler kaldı:))) bu sene yıllar sonra uzunnn bir tatil yapmayı planlıyorum:)) en azından iki haftayla sınırlı kalıp daha ilk günden gün saymak yok:))) YAŞASINNNN:))))) Bekle bizi deniz, güneş, sıcak kumlar, az kaldı geliyoruz.

Ama gitmeden Pink&More'dan gelen takımımı paylaşmak istedim:)) Ben o kadar beğendim ki hemen bir pavlova yapıp fotoğraf çektim:)) 
  







Vintage ve romantik desenler sevenlerin hoşuna gidecek ürünler var Pinkandmore da:))) Ben sitelerini gezerken bir kaç parçayı gözüme kestirdim. Aslında hepsinde aklım kaldı:)) hepsi benim olsa kullanmaktan bıkmam yani o derece:))

Siz de evinizde baharı yaşamak isterseniz bir bakın derim, birbirinden şık takımlardan belki sizinde olsun istersiniz:))) http://pinkmore.com/  



8 yorum:

  1. Gule gule kullan Simin, cok begendim takimi, cicek desenleri, pastel renkler hep cok guzel zaten..

    Iyi tatiller simdiden, bol bol dinlenin, gunesin, denizin tadini cikarin, opuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İnsan ilk defa tatile çıkıyormuş gibi oluyor, sanki okul yıllarındaki 3 aylık tatil gibi geliyor, göreceksin. Takım çok güzel, pasta daha güzel. Güle güle kullan, heep iyi günlerde..İyi tatiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatilden sıkılıp, hadi artık dönelim demenin hayalini kurardım:)) bu sene tatilden sıkılmak istiyorum:))) çok teşekkürler:))

      Sil
  3. Güle güle kullannnn . Ama hani pavlova tarifi :)İyi tatiller. Allah içine sindirsin .

    YanıtlaSil
  4. yahu gece gece resmen ağzımın sularını sildim az önce insaf :D :D :D

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, blogunuz çok güzel. Sİzinle blog kardeşi olmak isterim. Mümkünse sitemi blogunuza ekleyip bana yorum yazar mısınız, ben de sizi eklyim.

    YanıtlaSil
  6. ama olmaz ki... hani bana hani bana :D

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails