2 Haziran 2015 Salı

7. Tasarım ve Handmade Fuarı

Geçtiğimiz pazar Cafemorin'in düzenlediği 'Yaza Merhaba 7. Tasarım ve Handmade Fuar'ına meleklerim ve kanatlarımla ben de katıldım. AYVAZ Ege'den de yapılan bu etkinlik katılımcıları ve ziyaretçileriyle çok güzel geçti:))



Böyle fuarları çok seviyorum, yeni insanlarla tanışmak, sohbet etmek çok hoşuma gidiyor. Hele meleklerim için söyledikleri güzel şeyler var yaa beni mest ediyor mesttt:))








Etkinlikle ilgili detaylara ve diğer katılımcılar kimlerdi diye bakmak isterseniz https://www.facebook.com/events/102487733421484/ adresinde fuar sayfasına ulaşabilirsiniz:))


Bir daha ki fuarlarda görüşmek üzere:))) ben bu işi çok sevdim:))

6 yorum:

  1. Ne güzel şeyler yapmışsın. Bayıldım. Ben böyle yaptığım bir şeyden bir kaç tane yapamıyorum, illa değişik bir şey olacak, o yüzden de tek bir konuya odaklanamıyorum. Bak senin meleklerin ne güzel olmuş.
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Bir döneyim memlekete ilk iş yazlık duvarları için melek siparişi olacak, artık emekli olduğuma göre bir Ankara kaçamağında belki buluşmak bile kısmet olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne den olmasın, seve seve:))) görüşmekte isterim:))

      Sil
  3. Melekleriniz gerçekten çok güzel ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Elinize sağlık,
    Sizin bir satış siteniz vardı, halen güncel mi, bu meleklerden varsa bakmak isterim
    Teşekkürler,

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails