27 Mayıs 2015 Çarşamba

MAYA 4. sınıflar mezuniyet süsü:))

Son bir aydır ev evlikten çıktı, her taraf bi tarafta:)) Çalışma odam yetmeyince bir kısım işler için salonu da istila ettim yine. Çünkü yetiştirmem gerek 100 adet süs ve ayın sonunda katılacağım (yine:)) etkinlik için hazırlamam gerek melekler vardı:))
Neyse ki melekler de, süsler de hazır:)))

İlk defa böyle toplu bir sipariş alıyorum:)) pek kolay değişmiş meğer, zaman yeterliydi Allahtan. Ara vere vere yaptım, yetiştirdim, bitirdim sonunda.


Kestirdiğim ahşap plakalar önce itinayla boyandı:))) Sonra arkalı önlü olacağı için 200 tane çıkış aldığım fotokopiler kesildi. İtiraf ediyorum dekupaj yaparken kağıtlar düzgün yapışsın diye bastırmaktan ellerim ağrıdı:) Arkalı önlü koruyucu amaçlı tutkalda sürüldükten sonra verniklendi.


İpler, boncuklar işin en eğlenceli kısmıydı:)) Hayatımda ilk kez Suluhan'a gittim bu vesileyle:) Ayy ne alem bir yermiş orası. İnsan boncukları, ipleri, çeşit çeşit malzemeleri görünce kafayı yiyor:)) 


Güderi iplere geçirdiğim nazar boncuklarını da hazırladıktan sonra, işin büyük kısmı bitmişti:) Hepsi bir aradayken boncuklara bakmaya doyamadım:)) 




En son artık dekupaj yaptığım ahşaplara boncuklu ipleri de geçirince rahat bir nefes aldım:))


Dün akşamda Emre ile karşılıklı oturup paketledik. Sağ olsun yardım etmeseydi ben hala paket yapıyor olabilirdim:)


Bugün Maya 4. sınıflar için yaptığım mezuniyet hatırasını teslim ediyorum, umarım beğenirler:)) Ve hepsine buradan tüm hayatları boyunca başarılar diliyorum:))



Bu arada  pazar günü yani 31 Mayıs'ta Cafemorin'in düzenlediği "Yaza Merhaba 7. Tasarım & Handmade Fuarı"nda meleklerim ve kanatlarımla ben de orada olacağım. Herkesi Bekleriz:)))


3 yorum:

  1. Yorucu olmus ama cok guzel gorunuyorlar. Miniklere guzel birer hatira olacak. Emeklerinize saglik..

    YanıtlaSil
  2. Resimler bir harika , yaptıkların başka bir harika .Daldım gittim boncuklara :)) Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Blogunuzu yeni keşfeden birisi olarak çok beğendiğimi söylemek istedim. Harika şeyler yapmanızın yanı sıra okuyan kişiye pozitif enerji de aktarıyorsunuz.

    Ben de Ankara'da oturuyorum ve eşim ve 9 yaşımdaki kızım için güzel şeyler yapmaktan hoşlanıyorum. Malesef sizin kadar marifetli değilim ama kağıdı çok sevdiğim için genelde scrapbookingle uğraşıyorum-- tabii vaktim oldukça...

    Fuara gelebilmeyi çok isterdim ama mümkün olmadı. İnşallah bir dahaki sefere.

    Kocaman sevgiler

    Tolunay

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails