30 Nisan 2015 Perşembe

Mis kokulu lavanta keseleri

Hazır bahar gelmişken, yazlıklar kışlıklarla yer değiştirmeye başlamışken mis kokulu lavanta keseleri yaptım:)) Dolaplar, çekmeceler güzel güzel koksun, evin her yeri bahar dolsun:))



Stencil ile desen yaptığım kumaşları tabii ki yine kalp şeklinde kestim ve diktim. İçlerini boncuk elyaf ve lavanta ile doldurdum.


Bi de şu tığ işini becerebilsem:((( Aslında öğrenmek istiyorum, Ama becerebilir miyim bilmiyorum. Öyle iple, tığla, şişle pek aram yok. Belki önümüz kış öğrenmeye çalışırım. Bi de şu cross stitch (çarpı işi) var aklımda. Umarım bir gün bu sayfalar da onları da görürüz:)) 



Ben yapamasam da sağ olsun Nurdan annenin elinden pek güzel gelir bu işler. Rica ettim kalplerin kenarını tığ ile geçiverdi hemen:)) Böyle çok da güzel oldular bence:))


 Gerisi biraz ayrıntı, ufak bir kurdele, bir küçük düğme:)))




 Bakın lavantanın mis kokusu dışında, çayı ve yağının faydalarına;


  • Uykusuzluğa iyi gelir
  • Sakinleştirici özelliği vardır
  • Kaygıyı giderir
  • Stresi azaltır
  • Şişkinliği alır
  • Kolik tedavisinde kullanılır
  • Depresyon belirtilerini hafifletir
  • Migren nedeniyle oluşan baş ağrısına iyi gelir
  • Soğuk algınlığının çabuk geçmesine yardımcı olur
  • Öksürüğü alır
  • Astım belirtilerini hafifletir
  • Solunum yollarını rahatlatır
  • Terlemeyi arttırır
  • Ateş düşürücüdür
  • Ağız kokusunu giderir
  • Kabızlık ve ishale iyi gelir
  • Toksinlerin vücuttan atılmasını sağlar
  • Bağışıklık sistemini güçlendirir

Eee bu durumda kim sevmez lavantayı???


Lavanta keseleri çekmece içlerini, elbise dolaplarını mis gibi kokutsun diye https://instagram.com/lolipudan hesabımda:)

8 yorum:

  1. Ben olsam bunları yazlıkların kışlıkların içine koyamazdım . Yazık kaybolup gitmesinler orda. Çok güzel olmuşlar .Ortaya koyun heryer koksun mis gibi lavanta. :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuşlar Simin...ellerine sağlık...tığ işini o kadar gözünde büyütme,öyle zevkli ki yapması...çarpı işi ise tam bir terapi..yardımcı olabileceğim bir şey olursa sor lütfen...öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar gerçekten :))

    YanıtlaSil
  4. çok çok beğendim ellerinize sağlık misss kokulu kalpler.

    YanıtlaSil
  5. Kokuyu hissedebiliyorum, ellerinizi sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. kırtasiye, defter, matbu evrak, karne, modul, okul, büro koltuğu, tebeşir, robercolor, anadoluokul. ofis7 Türkiyenin En Hesaplı Ofis Kırtasiye Marketi. askılı dosya, askılı dosya, tahta kalemi, imza kalemi and sınıf defter.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails