10 Eylül 2014 Çarşamba

Hâlâ aklımızda kalan iki mekan - Rengigül ve Asude Ada Cafe

Bozcaada'ya gidip de Rengigül'de kahvaltı edilmez mi hiç? 

Bu kapıdan girdiğiniz anda bambaşka bir dünyanın içinde buluyorsunuz kendinizi. Derdi tasayı unutup, üstüne bir de mükellef bir kahvaltı ediyorsunuz:) Hele bir de benim gibi melekleri seviyorsanız, içeri girer girmez mest oluyorsunuz:)



Öyle güzel bir yer ki burası, her yeri her köşesi ayrı bir güzel. Dolu dolu dolu, her yer dolu:) 

Burası 1876 yılında inşa edilmiş bir rum konağıymış. 1977 yılında şimdiki sahibi Özcan Hanım burayı satın almış. Önceleri ev olarak kullanılmış. 1997 yılından beri de Rengigül Konukevi olarak hizmet vermeye başlamış.


Burası güzelliği ve huzuru dışında, kahvaltısı ile nam salmış. O reyhanlı domates, tazecik otlu börek, omlet, salça, limon rendeli lor peyniri, hele de o çeşit çeşit reçelleri karpuz, kavun, iğde çiçeği, gül, akasya, böğürtlen, gelincik, mandalina, incir, domates, biber, dut... Boş kalmayan çay bardakları... Yani ye, ye kalk biraz dolaş, etraftaki güzellikleri seyret, Özcan Hanımla, çalışanlarla ve diğer konuklarla sohbet et, otur tekrar ye, yee














Sanırım 3-4 saatimizi burada geçirdik, hiç ayrılmak istemedik. Bir daha ne zaman tekrar gideriz bilmem ama Özcan hanımı ve o kahvaltıyı hiç unutamayacağız kesin:))




Bir de sahil tarafında dolaşırken gördüğümüz Asude Ada var ki, burada da vakit geçirmek çok keyifliydi. Bu sene açılmış burası. Sahibi Asude ve annesi gibi şirin ve tatlı bir kafe. 



Yürürken bir anda "aa ne güzel bir yermiş burası" diye dikkatimizi çekti önce, sonra oturduk birer çay içtik. Kesmedi tabi ertesi gün yine gittik. Bu sefer bir şeyler yedik. 



Acıkmış olmalıyız ki hemen sildik süpürdük. Çok da lezzetliydi yediklerimiz.




İşe bu güzel mekanın sahibi Asude Hanım:) Yolu hep açık olsun:))





7 yorum:

  1. Fotoğrafların hepsi birbirinden guzel..Ankaralı bir blogger olarak sizi yeni kesfettim, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Bozcaada ve Rengigül'de kahvaltı benimde rüyalarımı süslüyor. İlk fırsatta giderim inşallah. Harika görünüyor kareler...

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafların içerisine düştüm adeta, burası nasıl da güzel bir mekan böyle. Gitmekten öte hemen gitmek istiyorum hatta mümkün olup ışınlanabilmek..

    YanıtlaSil
  4. Mekanın renkliliği,enerjisi beni de etkiledi. Daha Bozcaadaya gidememiş biri olarak yine çok imrendim.
    Söylemeden geçemeyeceğim hepinize kırkbir kere maşallah ! Senin enerjin ışığın da çok ama çok güzel!
    Öpüyorum ♥
    Gülen yüzünüz hiç ama hiç solmasın.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir tatil olmuş, Bozcaadaya ilk firsatta gitmeliyim gormeliyim dedirtti bu fotograflar bana, ellerinize sağlık.



    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel biryermiş, sitenizi de çok beğendim, takibe aldım. ben de beklerim
    mutlugunlugum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails