25 Aralık 2013 Çarşamba

Dilek Tepsisi

2014 yılı için dilekler, umutlar bir tepside toplandı:) 

Kendimce bir dilek tepsisi yaptım bu sene. Eee her yeni yıl, yeni umutlar, yeni heyecanlar demektir. 2014'den de yine beklentilerimiz büyük:) Öncelikle sağlık, mutluluk ve huzur. Ve tabii ülkemiz için yolsuzluğun, rüşvetin olmadığı, demokrasinin, özgürlüğün ve insan haklarının korunduğu güzel günler diliyorum. 


Bizim evin dileklerinde de bol bol sevgi, saygı, huzur ve bereket var. Bunları temsil edecek 1-2 küçük objeyle bir tepsi hazırladım. Adını da "Dilek Tepsisi" koydum:))



Örneğin sevgi için kalpler koydum, evimizin huzurunu korumaları için melekler, bereketi için nar, ağzımızın tadı bozulmasın diye de çikolatalar:))) 



Ve olmasını istediğim bir kaç dilek daha:))


Akşamları da ortadaki mumu yakıp tüm dileklerimizi evrene yolluyorum:))




Sizlerin de tüm dileklerinizin gerçekleşeceği, sevgi ve huzur dolu bir yıl diliyorum:))



15 yorum:

  1. Gece verdiği havayı daha bir sevdim, evrene yollama sırasındaki enerjiden mi bilmem:) Tüm dileklerine katılıyorum ve inşallah diyorum, yeni yıl sağlıkla ve huzurla gelir! Bir de o çikolatalar gerçek mi:)

    YanıtlaSil
  2. dileklerinin kabul olması dileği ile iyi seneler..

    YanıtlaSil
  3. bayıldımmmmm :) çok güzel bir fikir bana da esin kaynağı oldu; ağacına da bayıldım bir ara onun için de bir post hazırlar mısın ışıklandırılmış ve normal haliyle..küçük ve sevimli ne hoş :))

    YanıtlaSil
  4. herşey çok hoş görünüyor dilek tepsisine ben de birkaç dilek attım:) ama favorim keçe ağacınız bayılıyorum ona:) Mutlu,huzurlu,dileklerinizin gerçekleşeceği bir yıl diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. harika çokkk tatlı olmuşş ellerinize sağlık ;) güzel dileklerinizin tüm yıl boyunca sizinle birlikte olması dileğiyle ... sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hep dilek ağacı mı olacak ne güzel düşünmüşsün, dilek tepsisi ya da dile kasesi ne güzel olur :) dileklerin gerçek olsun dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  7. Nasıl güzel nasıl kıpır kıpır ,renkli ve neşeli bir tepsi hazırlamışsın.
    Yeni yılda bütün dileklerin gerçek olsun!

    YanıtlaSil
  8. Çok sevimli, şirin bir dilek tepsisi olmuş :) Tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileği ile...

    YanıtlaSil
  9. ailecek ve ülkece umarım güzel bir yıl olur hepimize :)

    YanıtlaSil
  10. mutlu yıllar sımdıen cekılısme beklerım

    YanıtlaSil
  11. Sağlık,huzur ve mutluluk dolu nine nice yıllar...

    YanıtlaSil
  12. tüm dileklerinin gerçekleşmesini umarım, mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  13. Dileklerinizin gerçekleştiği sağlıklı bir yıl diliyorum.Sunumunuz çok güzel.

    YanıtlaSil
  14. sevdiklerinle mutlu,sağlıklı ve huzurlu yıllar lolipu..

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails