19 Nisan 2013 Cuma

Gıd gıd gıdakkk, yumurtam sıcakkkk

Ohhh bee bu gün güneş yüzünü gösterdi sonunda. Günlerdir kapalı, soğuk, sevimsiz hava içimi sıkmıştı. Bu güneş haftanın son iş gününde çok güzel geldi doğrusu:))


Bu ahşap yumurtalar da dün Kayseri'ye doğru yola çıktılar. Sipariş üzerine yedi tane, kırmızı, bej ve kahverengi boyandılar, süslendiler. 


Daha önce boyadığım yumurtalar burada ve burada


O zaman bu güzel güneşli günün biraz tadını çıkartalım. Ben çayımı alıp şirketin bahçesine çıkıyorum biraz:))


Hafta sonu ve bundan sonrası hep güneşli ve güzel olsun. İçimiz mutlulukla sevinçle dolsun:))

12 yorum:

  1. Harikalar yaratmışsın yine, sende gördükçe nasıl özeniyorum şu ahşap boyama işine anlatamam... Hep istiyorum öğreneyim hem bulaşmaktan korkuyorum. Ne evde yer ne ben de zaman var.:(
    Güle güle keyifle kullansın yeni sahipleri de bu güzelleri...

    YanıtlaSil
  2. rengarenk ne güzel:)
    böyle elinden ilginç işler gelen yaratıcı kişilere çok imreniyorum.

    YanıtlaSil
  3. Renkler harika :) Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  4. çok çok güzeller elinize sağlık insana mutluluk veriyorlar

    YanıtlaSil
  5. çocuklar ıcın mükemmel bır onerrı :)

    YanıtlaSil
  6. (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥ Neşeli, renkli,:)

    YanıtlaSil
  7. pekçok çokpekkk şirin olmuşlar ellerinize sağlık yeni sahibi güle güle kullansın...;)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel görünüyorlar. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller...emeğine sağlık..

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails