8 Şubat 2013 Cuma

Keçe İsim - KUZEY - RÜZGAR - DEMİR

Bu ara keçe isimler revaşta:)) Bunlar son yaptıklarım.
 
 
"Kuzey" ve "Rüzgar" ikizler için, "Demir" de yeni doğmuş bir bebek için. Siparişi verense işyerinden arkadaşım, ikizlerin annesi, bebeğin yengesi sevgili Özlem:))
 

Bizim şirket grafik tasarımcıların, yaratıcı insanlarların çok olduğu bir yer. Bir çok arkadaşımın iş dışında yaptığı çok güzel işleri var. İllustrasyon çizen, dikiş diken, takı tasarlayan, kurabiye yapan, daha neler neler. Hep bir araya gelsek valla köşe oluruz şu âlemde:))

Siparişleri veren Özlem'de onlardan biri. Tek tek süslediği, çok lezzeti kurabiyeler yapıyor kendisi. Sipariş alıyor ve istenen temaya uygun enfes kurabiyeler hazırlıyor.

 
 
 
 

Yukarıdakiler yaptıklarından sadece bazıları, diğer yaptıklarını görmek, hatta nasıl yapıldıklarını öğrenmek veya sipariş vermek için sitesine http://www.renklikirintilar.com/  a bakabilirsiniz.

 

 

11 yorum:

  1. Cooooook güzel olmuşlar. Bayıldım. Emeginize saglık.

    YanıtlaSil
  2. keçeden yaptığınız harflere bayıldım gerçekten ellerinize emeğinize sağlık.,ayrıca arkadaşınızın yaptığı kurabiyelerede bayıldım onunda ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Keçe isimlere de kurabiyelere de bayıldım, hepinizin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel emekler bunlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ne şanslı şirketmiş o öyle, bütün marifetli insanları bünyesinde barındırıyor:) Keçeler de harika, kurabiyeler de. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok şanslısın.Ortam okadar önemliki ben de istiyorum çevremde böyle insanlar:)Herzamanki gibi keçe isimlerin harika.

    YanıtlaSil
  7. Keçeler, kurabiyeler hepsi çok güzel olmuş bayıldım. İnsanın işinin yanında hobileri olması da çok güzel. Bencede hepiniz bir araya gelseniz kesin çok güzel işler çıkar :)

    YanıtlaSil
  8. Emeğinize sağlık hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  9. fıstığım merhaba, görüşemedik uzun zamandır, becerikli insanın arkadaşlarıda becerikli oluyor demekki ;D hemen arkadaşının sitesine gidiyorum ve seni çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Keçe isimler çok şeker. Kurabiyeler de. bende bir grafik tasarımcıyım. Yeni bir şeyler tasarlamak için savaş verenlerden :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Keçe isimler çok güzel hem Demir'in beşiğine hem de benim kuzuların odalarına çok yakıştılar. Ailecek bayıldık. Ellerine sağlık. Ayrıca benim reklamımı da yapmışsın. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails