19 Mart 2012 Pazartesi

Jelli, pudingli tatlı tarifi:)



Kivi-Elma jeli hazırlanır. Bardağın dibine dökülür. Donması için beklenirken vanilyalı puding hazırlanır. Soğutulmuş puding donmuş jelin üzerine eklenir. Sırasıyla muz jeli, puding ve çilek jeli aynı şekilde bardağa konur. İstenilirse jellerin içine (paketteki tarife göre) meyveler eklenebilir.

Puding üzerine dökülen jeller çok soğutulmadan ılıkken ve yavaşca dökülmeli.

Piyasada bulunan bitkisel jelleri tercih edin. Diğer jöle olarak geçenler daha uzun zamanda donuyor. Tatlıyı hazırlamak çok vakit alabilir:))

14 yorum:

  1. Teşekkür ederim :))
    Çok işime yarayacak :))

    YanıtlaSil
  2. ayyy ayy tamda bunu bekliyordum..teşekkürler lolipu..

    YanıtlaSil
  3. Yaşasın beklediğim tarif gelmişşş:)) Bitkisel jel ilk defa duydum lolipucum, nasıl bir şey, marketlerde mi satılıyor?

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor bugün ilk iş bunu denicem ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Evet çoğu markette var. Normal bildiğimiz jöle aslında, ama daha çabuk donuyor. Jçle olanlar 2-3 saatte ancak kıvama geliyor:)

    YanıtlaSil
  6. çok şık bir görüntüsü var tam yazlık bir tatlı olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. nefis görünüyor kimbilir tadı nasıldır:)

    YanıtlaSil
  8. muhteşemm görünüyor,ellerine sağlık tatlım :))

    YanıtlaSil
  9. tarif için teşekkürler tatlım, görüntü süper ama yapması pek bir zahmetliymiş yahuu (benim gibi bir tembel için :D -peki bişi daha sorsammm hangi markayı kullanıyorsun canımcım, şu tembelliğimi üzerimden atarsam denemeyi düşünüyorum da)

    YanıtlaSil
  10. yemeye kıyamaz insan resim gibi olmuş

    YanıtlaSil
  11. Görünüm harika eminim lezzeti de bir o kadar güzeldir. Ellerine sağlık..Bu arda ben de bitkisel jeli ilk defa duydum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. En merak ettiğimden başlamışsın :)) o zaman haftasonu misafir çağırmam lazım. Hemen yapmalıyım :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler:) en yakın zamanda denenecek tarif:)

    YanıtlaSil
  14. resim panosu gibi.yazdım bir kenara.en yakın zamanda yapılacak...ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails