6 Ocak 2012 Cuma

Hotpoint ile NEW YORK - 5. gün

İşte büyük gün :)))) 31 Aralık 2011, koca bir yılın son günü. Bizim için ise New York'ta geçireceğimiz son gün ve asıl önemlisi Steve McCurry ile fotoğraf çekimimizin yapılacağı gün :)))

Günün programı;

7.30 – 10.00 Breakfast at FAO Schwarz – Private session with Santa (FAO Schwarz'da kahvaltı ve Santa ile buluşma)
10.00 – 19.30 Free Time (Boş zaman)
19.30 – 1.00 New years eve Dinner on private boat with fireworks at midnight under The Statue of Liberty.
-Include open bar – DJ (Yılbaşı programı)


New York'taki son günümüzde, sabah otelin önünde bizi FAO Schwarz'a götürecek bir "School Bus" bekliyordu.

 

Çocuklar için unutulmaz bir gezi olacağı daha başından belliydi.


FAO Schwarz (767 5th Avenue 58th St.) Central parka yakın, Apple Store'un hemen yanında bir oyuncakçı. Yeni yılda çocuklar için düşünülmüş çok güzel bir yer :)



Çocuklar kadar bizim için de heyecan vericiydi :)) Mağazayı sırf biz daha rahat gezebilelim diye açılış saatinden iki saat önce açmışlar.



İlk durağımız "The Big Piano"nun olduğu bölüm. Çocukların hepsi burada çok eğlendiler. Onlar piyanonun üstünde notalara basarak kendilerinden geçerken, biz de bizim için hazırlanmış, kahvaltı masasından bagel, kruvasan, meyve ve portakal suyuyla bu eğlenceyi seyrettik :))


Santa da oradaydı ve onunla poz vermesek olmazdı :))


Daha sonra "Kurşun Asker" kostümlü bir görevli ile başladık bu çılgın oyuncakçıyı gezmeye.


Bir ara alkış sesleri duyduk. Meğerse mağazanın açılış saati gelmiş ve günün ilk müşterilerini çalışanlar kapıda alkışlarla karşılıyorlar. Çok hoştu :))


Turumuz bittikten sonra, alışveriş etmek için biraz zamanımız vardı. Tabii biz hemen legoların olduğu bölüme gittik.




Sonra mı?

Sonra çekim için kapıda bizi bekleyen limuzine binip, çekimin yapılacağı yere doğru gittik :)))


Steve McCurry ile yapılacak olan fotoğraf çekiminin nerede olacağını bilmiyorduk. Çünkü her ailenin çekimleri farklı yerlerde olmuş.


Ve işte bizim fotoğraflarımızın çekileceği yer.

Brookly Köpküsünün ayağının dibi.

Çekim hazırlıkları sürerken, yine bol bol fotoğraf çekme şansımız oldu. Hem de yeni makinanın özelliklerini deneme fırsatı bulduk. Daha çok Emre çekse de gezi boyunca fotoğrafları, benim de bir-iki denemem oldu :))



Bir yandan çekim için hazırlıklar devam ederken, bir yandan da Oki'nin yaralı dudağı kamufle edildi :)


Emre fotoğraf çekmeye devam etti :))


Benim de makyajım yapıldı :))





Çekim dış mekanda, hele bir de "Doğu Nehri"nin kenarında olunca çok üşüdük. Ancak çekim aralarında montlarımızı giyebildik. Okan için çok zor oldu. Hem soğuk, hem ayakta olmak onu çok yordu. Biz de yorulduk ve çok üşüdük ama inanılmaz bir deneyim yaşadık :)

Çekilen fotoğraflar hakkında bir bilgimiz yok. Ne zaman görürüz? nasıl görürüz? görebilir miyiz? bilmiyorum. Çekim sırasında fotoğraf makinasını asistanlardan birine verip çekim anını çektirmekte gelmedi aklımıza.

Ama sonrasında Steve McCurry ile fotoğraf çektirdik :)))




Çekim bitip otelimize dönerken daha yolda Oki uyuya kaldı. Odaya çıkıp yatırdık hemen. Vakit erken olmasına rağmen, akşam uzun olacağı için uyandırmadık. Emre de dinlenmeyi tercih edince, ben tek başıma çıktım sokağa. Sabah giderken yolda "Hallmark"ın dükkanını görmüştüm. Craft mağazalarının hayalini kuran ben, hiç bir mağaza göremediğim için en azından oraya gideyim dedim. Otelimiz 29. sokakta, Hallmark ise 40. sokakta idi. Dümdüz yürüdüm yol boyunca. Hallmark'ı buldum, dolandım içeride. O güzel tebrik kartlarına baktım. Sonra otele geri döndüm.

Baktım bizimkiler yeni uyanmış. "Hadi" dedim "son günümüz, otelde oturmak olmaz, kalkın parka gidelim". Hazırlandık Madison Square Park'a gittik yine. Bir gün önce dolaştığımız yerlerde dolaştık tekrar.

Sonra akşam için hazırlanmak için otele döndük.



Artık yeni bir yıla girmek için hazırdık.



2012'ye işte böyle bir yerde World Yacht (Pier 81 W. 41st Street)



Böyle bir manzarada,

ve böyle bir anda girdik :))))))))

13 yorum:

  1. Süper bi tatil olmuş belli ki. Sayenizde tekrar gezmiş oldum Manhattan'ı. Yılbaşında daha bi güzelmiş ^.^

    YanıtlaSil
  2. bizlerde seninle gezmiş gibi olduk :) fotoğraflar çok güzeldi.
    ama söylemeden geçemeyeceğim
    Steve McCurry amerikalıdan daha çok Türklere benziyor :)))

    YanıtlaSil
  3. Harika bir gün gecirmissiniz. Demir büyüyünce bende gitmek istiyorum. Bu postlardan sonra daha da heveslendim. Ne güzel bir anı oldu. Resimleri çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel her şeyi büyük bir merkla takip ettim =) sizin adınıza da çok seviniyorum.. Bay Steve McCurry aynen bizim piyango satan bey amcalara benziyor=)) umarım yanlış anlamazsınız..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Her anı düşünülmüş bir organizyon,belli ki sizde her anından keyif almışsınız,çok güzel günler ölümsüz anılar biriktirmişsiniz ve bu fotoğraflarla belgelemişsiniz.Harika bir gezi olmuş bizde sizlerle gezmiş olduk,paylaşımlar için çok teşekkürler ;)Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel paylaşmışsın tatlım yaaa, sanki bende okurken yanınızda gibi hissettim kendimi, ama Okinin yaralı dudağını görünce dayanamadım, içim cız etti, kıyamam ben ona....
    2012 sen ve tüm sevdiklerim için inşallah hep böyle güzelliklerle devam eder, o güzel gülümsemeniz yüzünüzden hiç eksik olmaz, çok öpüyorum seni........

    YanıtlaSil
  7. Canım okurken sanki bende oralara gitmiş kadar oldum harika bir deneyim ve paylasım olmuş. Güzel bir yıl ve güzel bir New York seyahatı geçirmişsiniz. Bu yıl hayatınızda böyle güzel ve ışıltılı olur.

    Sevgilerimle
    Asd

    YanıtlaSil
  8. her karede sanki ordaymış gibi heyecanlandım nedense:) üşüsenizde yorulsanızda herşeye rağmen yüzünüzdeki tebessümler anlatıyor keyfinizi:)ben esas kareleri merak ediyorum nasıl çekim oldu acaba,meraklandım:)

    YanıtlaSil
  9. Really great photos!! what a time we had xxx

    YanıtlaSil
  10. Gezi muhteşem olmuş. O kadar güzel anlatmışsınız ki gitmiş kadar oldum. Ayrıca fotoğraflar çok güzel. Hangi marka ve model olduğunu sorabilir miyim?

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Nyuu; evet her şey süperdi, hala etkisindeyim:)))

    ÖRGÜÇANTAM; ne güzel, sizleri de orada gezdirebildiysem:)))Steve McCurry evet bizlere benziyordu. Çok sempatik biriydi:))

    AYÇA; inşallah gidersiniz. Çocuklar için de yabancı bir ülkede olmak çok farklı oluyor. Bir arkadaşım oğlu için "İngilizceyi neden öğrenmesi gerektiğini NY'ye gittiğimiz de anladı" demişti. Umarım Okan da bu biliçte olur:))

    hilal; evet her şey unutulmazdı:))

    Aylin, organizasyon gerçekten çok iyiydi:) Her şey harikaydı. Sizleri de oralara götürebildiysem ne mutlu bana:))

    Marifetli Cadı:))) canım teşekkürler. Ahh bir de Okicim düşmeseydi:) Nazar:)) Umarım herkes için de böyle şanslar olur. Yaşanması gerek:)))

    Beyaz Kkelebek:)) canım benim umarım herkes için 2012 çok güzel geçer. Bizim için çok değişik bir yeni yıl oldu. İnşallah bu yıl hem böyle güzel sürprizlerle geçer:))

    Nedret Abla; :)))))))

    Meyracım, çok yorulduk ama her anına değdi:)) Fotoğraflar hazılanınca göndereceklermiş, bakalım ben de çok merak ediyorum:))

    xanthe:)))) thank you soo much:)))

    sena; çok teşekkürler, tadı hala damağımızda:)) İlgiyle okunduysa, sıkmadıysa ne mutlu. Aldığımız makina olympus, ama modelini hatırlamıyorum:(

    YanıtlaSil
  12. wauwww harika!!! steve mccurry'nin makinasına poz verdiniz ha! kesinlikle yerinizde olmak isterdim. çok keyifli geçmiş. bloga bayıldım. takipteyim. senide beklerim :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails