4 Ocak 2012 Çarşamba

Hotpoint ile NEW YORK - 1. gün

Evet gün be gün neler yaptık, nerelere gittik anlatmaya başlıyorum. Bol fotoğraflı ve bol yazılı postlar olacağı kesin. Bazen kendimi kaptırıp ayrıntıya girebilirim. Sonuçta burası benim için bir nevi günlük:)))

Unutulmaz ve çok güzel bir gezi oldu bizim için. Öncelikle Hotpoint'e, çalışanlarına, bu geziyi organize edenlere, bize bu ayrıcalığı tanıyan herkese çok teşekkür etmek isterim:))) Hayal bile edemeyeceğimiz günler geçirdik New York'ta.

Evett başlıyoruz:)))

27 sabahı saat 5te uyanıp, 6da evden çıktık. 7 gibi Esenboğa Havalimanındaydık. 8 de İstanbul uçağımız kalktı. 9 gibi İstanbul Atatürk Havalimanındaydık. İç hatlardan, dış hatlara geçtik. New York uçağı 10.50 de idi. Kontroller, uçuş kapısını bulmamız falan derken, uçağa bindik:))

Uçuş 11 saat sürüyor. İnanın nasıl geçtiğini anlamadık. Çünkü devamlı bir ikram, yemek-içmek, biraz film, biraz kitap, biraz uyku derken, zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Tabii Okan için ilkler uçakta başladı. Hostes Oki'yi cockpit'e götürdü:)))

New York JFK havalimanına indiğimizde saat 16,45 di (NY saati). Pasaport kontrollü, bagajları beklemek falan biraz uzun sürdü. Çünkü çok kalabalıktı.

Neyse çıktığımızda Hotpoint'ten Miki:)) bizi bekliyordu. Hemen ayarlanan araca bindik ve otele gittik. Hava kararmış, yağmurlu ve çok trafik vardı. Bu ara biraz saat mefhumum kalmadı. Haliyle epey yorgunduk. Otele gelince odamıza yerleştik. Akşam yemeği için aşağıya indik. Saat 19.30 civarı. İlk tanıştığımız aile İngiltereden gelen aile idi (sonraki günler zaten oğlanlar ve eşler muhabbeti kurdu.)

İşte New York sokaklarında ilk gezinti. Saat farkına alışalım diye hemen odaya çıkıp yatmadık. Biraz dolanalım, makul bir saatte yatalım ki ertesi gün sabahın bi körü kalkmayalım dedik. Zaten kaldığımız otel çok merkezi bir yerdeydi (Carlton Hotel). Empire State Binasına 10 dakikalık yürüme mesafesinde olunca New Yorkta ilk gördüğümüz yer burası oldu. Zaten o kadar yüksek bir bina ki, hemen hemen heryerden görmek mümkün.

İşte New Yoktaki ilk gecemiz yorgun, şaşkın ama mutlu bir şekilde böyle geçti:)))

1. Bana birşey dile deselerdi, yılbaşında New York'ta olmak derdim. O yüzden rüya gibi masal gibi okuyorum yazdıklarını.
    Şahanesiniz, şansınız hep böyle açık olsun!Amin:)

2. sabırsızlıkla devamını bekliyorum.çok şeker çıkmışsınız....

3. ne güzel cnm o kadar güzel anlattınki bende kendimi orada hissetmeye başladım sevgiler devamını merakla bekliyorum:)

4. Merhabalar..sizin adınıza çok sevindim baştan beri takip ediyorum bu gezi sürecini diyelim,gezmeye aşık bir kişi olarak =))devamını sabırsızlıkla bekliyorum sevgiler..

5. Gezinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum...

6. Ne güzel, sizin adınıza çok mutlu oldum. Gezinizin devamını merakla bekliyor olacağım:)
    Sevgiler.

7. Hoşgeldiniz:) Çok bekletme...

8. Cok merak ediyorum devaminiiiiii:))

9. Sex and the City izlerken hep yılbaşında Manhattan' da olsam diye içimden geçirirdim. Bu rüyayı gerçekleştirmiş biri olarak anlatacaklarını merakla bekliyorum:))

10. güzel bir tatil olmuş:))

11. Çok güzel dille anlatıyorsunuz. Devamını merak ediyorum. Sanki yanınızdaymışım gibi hissettirdiniz.