12 Eylül 2011 Pazartesi

Yeni Bir Dönem

Oki 2 yaşından beri kreşe gidiyor. Çok küçük yaşta başladı okul hayatı. Kreş deyip geçmemek lazım. Çok yer dolaştık. Hem iyi bakılsın, hem güzel vakit geçirsin, hem de iyi şeyler öğrensin istedik. Kriterlerimize uyan bir yer bulduğumuzda kararımızı verdik. Geçen 3 yıl içinde bu kararımızda ne kadar da haklı olduğumuzu her defasında gördük. İlgi, alaka, iletişim ve verdikleri eğitimden son güne kadar çok memlun kaldık. Okan her zaman okuldan mutlu geldi. Bir çok şey öğrendi. Kurucularından, öğretmen kadrosuna, çalışan personelinden, güvenlik görevlisine kadar her zaman güler yüzlü ve ilgili tavırlarından dolayı Küçük Şeyler Akademisi Anaokulu na çok teşekkürler.

Artık büyüdük anasınıfına başlıyoruz. Başlıyoruz diyorum çünkü Okan kadar bizim için de yeni bir dönem, yeni bir başlangıç. Cuma günü son günümüzdü. Hem geçmiş doğum günü kutlaması, hem de Küçük Şeylere veda  olsun istedik. Okan'a sürpriz yaptık:)

  


Çok mutlu oldu:))



Bu gün ise yeni bir dönem başladı hayatımızda. Anasınıfı.


Ne zaman büyüdü de okullu oldu?? Zaman ne çabuk geçti. Doğdu doğacak derken, aman bi emeklesin, aman bi konuşsun, bi yürüsün derken hoppp işte bu gün hayatının bir dönüm noktası daha.


Öyle notları çok çok iyi olsun, dereceler alsın (olsa fena olmaz tabi:)))) gibi bir beklentim yok. İyi insan olsun, doğru insan olsun. Saygılı, sevgili, hayırlı bir çocuk olsun yeter.    


Ana sınıfı temel eğitim. Temelini iyi alır, derslerde öğretmenlerini dinler, ödevlerini zamanında yaparsa ne güzel. İşte o zaman başarıda gelir arkasından.


Her zaman mutlu, huzurlu, kendine güvenli ve hayırlı bir insan olman en büyük dileyim bi tanem. Yeni eğitim-öğretim hayatın uğurlu olsun, hayırlı olsun.


Senin gibi bu gün okula başlayan geleceğin büyük insanları, umudumuz sizlersiniz. Atatürk ilke ve inkılaplarından ödün vermeden vatanınıza, milletinize, ailelerinize hayırlı insanlar olmanız dileğiyle, yeni eğitim-öğretimin yılınızda başarılar hepinize.

23 yorum:

  1. hayırlı olsun şimdiden :))
    son pozdaki o bacaklarını doladığı haline bayıldım:)
    benim de yeğenim 4.5 yaşında ve aynen öyle dolanır bacaklarıma :))
    o geldi gözümün önüne:))
    inşallah hep başarılı bir hayatı olur.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı,uğrlu olsun...
    Çok çok mutlu bir eğitim hayatı olur inşallah...

    YanıtlaSil
  3. böhüüüü şimdi ağlıycam. ne duygusal bi yazı. bütün dileklerin gerçek olsun hep o güldüğü fotoğraftaki gibi mutlu olsun!!!Amin:)

    YanıtlaSil
  4. başarılar diliyorum ben de!
    Okan çok çok tatlı ve sürpriz partisine de sevindim onun için, çünkü çok mutlu görünüyor gerçekten de...

    YanıtlaSil
  5. başrılala dolu bir ilk yıl olur inşallah sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  6. yeni eğitim yılınız hayırlı olsun.başarılı bir yıl geçirsin okancığım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bir anasınıfı öğretmeni olarak okul öncesi eğitimi temel görmeniz inanın beni çok mutlu etti. Sizin gibi düşünenlerin olduğunu görmek çok güzel. Okan'a okul hayatında başarılar. Hep sizi gururlandıran bir öğrenci olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. ne tatlı bir ailesiniz siz. yüzünüz hep gülsün e mi:) yeni okul hayatında da çok çok mutlu olsun okan. öperim

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı ugurlu olsun Okicim..
    Annecğinin dileklerine canıgönülden katılıyorum. İnşallah benim oğlusumda büyür abisi gibi okullara gider.. Sizlerde büyüyüp kocaman adamlar olursunuz inşallah..

    YanıtlaSil
  10. Başarılar diliyorum! Hep böyle mutlu ve neşeli olun! 8)))

    YanıtlaSil
  11. bol başarılar diliyorum bu yakışıklıya:))))) ve öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. Keyifli ve güzel, bir o kadar da başarılı bir okul yaşantısı olmasını dilerim. Benim küçük oğlum da bugün 1.sınıfa başladı, büyük oğlum da 4.sınıfa. Gerçekten ne zaman büyüdüler böyle???

    YanıtlaSil
  13. Ne tatlı bir ailesiniz, maşallah:) Annes yanındayken o romantikliği ve babası yanındaykenki hareketliliği buraya yansıyor:)Temel eğitimi bence çocuk ailesinden aıyor; sevgi ve ilgiyle ve Küçük Şeyler'e bir kez daha inandım. Umarım gerisi de gelir mutluluk ve sağlıkla. Hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  14. Lokum suratlı şey:)) Haydi hayırlı olsun:))

    YanıtlaSil
  15. maaşallah! hayırlı ugurlu olsun. darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  16. ankara düşleri, çok teşekkürler:)) hafif olunca hareketlerde rahat oluyor. Bizimki maymun gibi her yere tırmanma halinde zaten:)))

    Pınarcım:)))çok teşekkürler, inşallah:))

    my lifebook; :)) umarım doğru ve güzel bir insan olarak yetişir (yetiştirebiliriz) tek dileğim:))

    çakıltaşı; teşekkürlerr:)) Okan mutlu olunca biz de çok mutlu oluyoruz, her şey onun için:)))

    FADİŞ; teşekkürlerrr:)))

    fikir projeleri; inşallah, teşekkürler:))

    NESTUG; teşekkürlerrr, nasıl başlarsa öyle gider, Umarım tüm hayatı boyunca şansı bol olur:))

    Nur; bence okul öncesi eğitim gerçekten çok önemli. Ağaç yaşken eğilir. Hem kişiliklerinin oturmasında hem de bilgiye nasıl ulaşacaklarını öğrenmeleri açısından küçük yaşta iyi bir eğitim almaları çok önemli. çok teşekkürlerr:))


    füsfüs, çok teşekkürlerrrr:)))) tüm minnoşların yüzü hep gülsün, Allah onları kötülüklerden korusun:)

    Şebnemcimmmm; çok teşekkürlerrr:)) Gör bak zaman ne çabuk geçecek. Bi bakmışsın Derin de okullu oluvermiş:)))Bu arada hani Eylül de Ankara'ya geliyordun???

    deniza17; çok teşekkürlerrr:)))

    fidoş; çok teşekkürlerrr:)) inşallah:))

    Semi'nin Mutlu Elleri; İnşallah, çok teşekkürlerr:)) Maşallah, seninkilere de başarılar dilerim:))

    Tülay Çulha Sarı;çok teşekkürlerr:))) di mi ikimizin yanındayken ne kadar farklı pozları:)))Biz elimizden geldiğince iyiyi ve doğruyu öğretmeye çalışıyoruz. Umarım bu konuda başarılı oluruz:))) Çok teşekkürler:)))

    Nedret Abla:))) çok teşekkürlerrr:)))

    Ece; teşekkür ederiz:)))

    YanıtlaSil
  17. hayırlı olsun, başarılar dilerim şimdiden:)))

    YanıtlaSil
  18. hayırlı olsun, başarıları daim olsun hep yakışıklı oğlunun:)

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun, Okan'a her baktığımda DEmiri gorur gibi oluyorum :)
    Ben de DEmiri kreşe başlatacağım zaman herkes" evdesin daha erken" dediler ama, Gelisimi için ne de iyi yapmissim. İyi ki kimseyi dinlememisim. Bana da en zor okul secimi gibi geliyor. Ankara da göndermek istediğim okullar uzakta. Zor bir karar olsa gerek. Tekrar hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  20. ♥ Yolun Açık , Şansın Booool Olsun Küçüğüm ♥

    YanıtlaSil
  21. ada ve deniz çok teşekkürler:))seninkilere de başarılar:))

    Meyra çok teşekkürler, inşallah:))

    AYÇA:)) ben de çok benzetiyorum aynı parlak yüzler:))Kreşe alışmaları, anasınıfına alışmaları ayrı. Okul seçimi gerçekten zor. İyi bir eğitim alsın istiyorsun, ulaşımı kolay olsun istiyorsun bir sürü kriter var :)

    Red Riding Hood; çok teşekkürler:)) inşallah:))

    YanıtlaSil
  22. merhaba
    blogunuzu keşfettiğimden beri bütün yaptıklarınızı büyük bir iştahla takip ediyorum:)... cumartesi günü cepa da babasıyla birlikte bir yakışıklı gördüm ve ben bu yakışıklıyı nerden tanıyorum diye epey düşündüm... bugün burda görünce hatırladım sanırım okiydi:) ben de okul öncesi dönemi çocuklar için çalışıyorum. oki nin gözlerinden ne kadar parlak bir öğrenci olacağı belli yine de başarılar diliyorum kendisine^^
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails