12 Ağustos 2011 Cuma

Başlıksız...

Aklım hala orada.

Şu yaz denen güzel şey niye kısa sürer? Tatil hemen niye biter? Bu gün hava soğuk ve kapalı diye mi böyle düşünüyorum? Bilmiyorum, ama bir kaç gündür ruh halim fena. Hiç bir şey yapmak, hiç bir yere gitmek istemiyorum. İş yerinde çalışmak istemiyorum, evde yemek yapmak, sağı solu toparlamak istemiyorum. Kafada bir sürü proje 'onu yapıyım, bunu yapıyım, yook şimdi otur sonra yaparsın'.



Bi karar versem önce ne yapacağıma, sonra yayılsam masanın üzerine, çıkarsam boyaları, fırçaları kutularından. Kendime gelirim biliyorum. Adapte olurum kaldığım yerden hayatın rutinine. Ama hiç halim yok, isteğim yok:(




Aklım hâla yazlıktayken, adapte olunur mu buralara? Bu gün olmasa bile yarın, belki de yarının yarını (Oki'nin deyişiyle) olunur kimbilir.




Silkinmek, kendine gelmek ve anın tadı çıkarmak lazım biliyorum. Ama işte bazen olmuyor. Bu gün böyle, yarına Allah kerim.



8 yorum:

  1. harika bir veranda. bugün miskinlik edin gitsin . zaten isteseniz de istemeseniz de silkeleneceksiniz.

    YanıtlaSil
  2. Lindo o reaproveitamento. Parabéns

    YanıtlaSil
  3. Yaptıkların yerlerine çok yakışmış. Nefis bir veranda olmuş:))

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel ve keyifli evde kim olmak istemez... Ama dediğin gibi sanırım havalardan.Ağustos geldi yaz bitecek korkusunda olunc ainsan bir de üstüne hava soğuyup kararınca tüm morali gidiyor.. Kasvet çöküveriyor. Umarım geçicidir...

    YanıtlaSil
  5. Sizi çok iyi anlıyorum, böyle zamanları çok yaşayan birisi olarak. İnsanız hep dolu dolu ve pozitif olunmuyor böyle günlerde lazım. Üzerimizden atar atmaz da unutup gidiyoruz zaten. Sürekli yaz olsa inanın ondanda bıkar kışı özleriz..

    YanıtlaSil
  6. bazen insanıniçinden hiç birşey yapası gelmez. Bu ruh hali bugün galiba herkes de var... Havanın ani iniş çıkış durumu ve Ankara'nın susuz ve denizsiz olması.. Ama sonra bir bakmışsınız içiniz neşe dolmuş ve yeni şeyler üretiyorsunuz. Geçecek merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  7. tatilden sonra hepimiz yaşadık bu boşluk duygusunu

    YanıtlaSil
  8. Sepet, duvar süsleri... Harikalar :)
    Havaların gidişatı ruh halimizi karmakarışık etti, çoook haklısın :)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails