12 Ekim 2009 Pazartesi

Deneme bir ki, deneme bir ki

Bu boyutlandırma tekniğini Atölye Beyaz’da görüp bayılmıştı. Sonra Ece Aymer’in Kanal B de anlattığı gibi uygulamaya çalıştım. Ama olmadı :(

Bu ilk denemem. Hiç iyi olmadı. Tabii burada sadece beğendiğim işleri paylaşacak değilim. Daha iyilerini yapıp kendimi geliştirmem için kötülerini de göstermem gerek diye düşünüyorum.

Olsun bu ilkti. Kötü mü mötü ama benim için işlevsel bir kutu oldu. Artık kurabiye kalıplarım bir arada durabilecekler :)





5 yorum:

  1. Hiç iyi olmadı mı? Ne diyorsunuz siz ayol?Nefis olmuş.Ece Aymer'in hep hayranıyız.Ah ben bir uyanabilsem vaktinde, seyredeceğim:)))Neyse ki bloguna koymuş oradan bakarım artık.Ondaki kâğıtlar bizde yok maalesef.Ben de şişeye denedim.Kötü iş nasılmış merak ederseniz bakın:)))

    YanıtlaSil
  2. Beyaz Kkelebek12 Ekim 2009 14:18

    Bencede gayet başarılı niye öyle dediniz ki. Sadece bizim tek eksiğimiz yani benim resim bulmakta zorlanmam Ece hnm ın resimleri ( dekopaj kağıtları ) süper ötesi.Ben nette gezindim ama pek güzel resimler bulamadım. Bence kurabiye kutunuz gayet başarılı. artık bol bol boyutlu kutular yapıp geliştirmek.
    Sevgiyle kalın.
    (kuzenimde çok beğenmiş :) selamı var size.

    YanıtlaSil
  3. buna siz kötümü diyorsunuz harika görünüyor ama

    YanıtlaSil
  4. Bende Vege bantın teneke bant kutusuna koydum kalıplarımı deforme olmasınlar diye ama kaplamadım öyle duruyorlar. Bayıldım kutuna üzerindekilerde harika olmuş canım

    YanıtlaSil
  5. ben de beyendim. çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails